reklama

Extrémne rodiny ... alebo hlbšie sa už klesnúť nedalo

Nie som obdivovateľom reality šou, ale chcel som aspoň raz vidieť, o čom vlastne sú. Pokúsil som sa tento týždeň vydržať a odsledovať niektoré z nich. Musím  sa priznať, pri niektorých som nevydržal ani desať minút.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

To, čo predvádzajú dnešné televízie a médiá všeobecne, sa už nedá ináč opísať iba odpad a hnus štvrtej cenovej skupiny. Pozrel som si jednu časť z týchto  divácky sledovaných trápností.

Začnem asi z najmenším zlom. Trápna spevácka súťaž s ešte horším scenárom bez absolútneho inovatívneho prvku. Problém je, že sa speváci pravdepodobne minuli. Stále tie isté tváre vo všetkých speváckych a talentových šou. Pridali sa sem tam aj muzikálové či herecké osobnosti nášho šou biznisu. Len neviem, či to mysleli ako recesiu alebo naozaj vážne. Tak toto naozaj nie je „môj šialok kávy, láska!“.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pošta pre Vás z Modrého neba. Milé príbehy, srdcervúce, ale aspoň ľudí pozitívne nabudia a prebudia city a aké také svedomie. Síce je pravdou, že prioritne ide o sledovanosť, ale aspoň niečo pozitívne.

Topom pre mňa sú však až primitívne šou. Začnem Farmou. To, čo sa deje tam, je naozaj pre mierne vymleté mlyny v ľudskej podobe. Štáb musel veľmi dlho vyberať také typy, ako vybral, aby sa to nedalo pozerať. Jednoducho urobil všetko pre to, aby sa to normálnemu divákovi zhnusilo. To nemá s farmárstvom a poľnohospodárstvom vôbec nič spoločné. Trápne dialógy a ešte trápnejšie konflikty. Moja výdrž bola presne od reklamy po reklamu. Teda asi 15 minút. Čím viac to pípa, tým lepšie!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zámená manželiek ma dostala. Človek si myslí , že hlbšie sa klesnúť nedá a čo dokáže urobiť pre pár eur. Všetko toto však prekonali extrémne rodiny. Taký D –čkový horor typu Hostel som dosť dlho nevidel. Nevydržal som tento odpad sledovať  ani osem minút. Štáb si vybral a dehonestoval ľudí pomaly s diagnózou debility. Títo aktéri zjavne nemali ani šajnu o tom, čo sa s nimi stane. Ak boli doteraz iba v úzadí a tak trochu mimo spoločnosti, tak teraz ich ľutujem. Absolútne ich ponížili či už komentáre alebo samotné ich výroky. Zjavne tu platilo, čím horšie, tým lepšie.

Antipropagácia takejto sociálne slabšej skupiny, ktorá jednoducho nemá na to, aby sa niekam posunula, je zo strany TV úbohá. Zosmiešňovanie týchto ľudí nie je normálne. To, kým sú, už naozaj neovplyvnia a uťahovať si z nich nie je dôstojné. Nič iné mi neostáva konštatovať, len jedno. Autori programu sú horší ako hyeny a samotní aktéri.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Aký vzor si potom má brať mládež z takýchto relácií? Načo sa učiť a vzdelávať? Stačí byť idiotom a prihlásiť sa do reality šou a sú z nich „hviezdy“. Vôbec neľutujem, že nesledujem tieto programy, každou vzhliadnutou minútou mi bolo horšie a smutnejšie z našej spoločnosti  a z toho, aká kultúra začína vládnuť v nej a v nás.

Hej veru, Orwell mal pravdu.

Gabriel Huraj

Gabriel Huraj

Bloger 
  • Počet článkov:  185
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Je množstvo vecí a udalostí, ktoré každodenne prežívam. O niektoré pocity a postrehy sa chcem podeliť ajs vami a spoznať váš názor. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu