reklama

Dzurindov cirkus okolo Gorily

Aký je rozdiel medzi našimi Gorilami a tými, čo žijú k Keni? No taký, že na naše Gorily sa ani pytliaci neodvážia. Nechcel som už písať o Gorile, ale Dzurindov výrok ma mierne vytočil.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Pamätám sa na byt Ficovej mamy. Akáto bola obrovská a hlavne absolútne nezmyselná „kauza“? Nie som vôbec Ficovec, ale ak si dovolí, pravdepodobne v súčasnosti už nie najsilnejšej pravicovej strany takto zľahčovať miliónové kšefty, tak už neviem, kde žijem.

SDKÚ-DS stratilo dych. Valcujú ich z každej strany. Horšie je, že im už neveria ani vlastní voliči. Dnes som si pozrel Budaja. Nemal zlú tlačovku a dokonca by som si vedel s nimi aj predstaviť spoluprácu. Pamätám si ho z osemdesiateho deviateho a z tribún. On sa asi naozaj nezmenil. Veruže aj s takými Matovičovcami. Možno je naozaj čas na výmenu garnitúr v politike, ale aj vo verejnom živote. Možno je čas aj výmeny na novinárskych postoch. Niekedy sa mi zdajú novinári, ako partneri veľkých Goríl a ich predĺženou rukou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako NaS-károvi mi ide hlavne o Slovensko. Zjavne je peňazí na Slovensku dosť, keď si ministerstvo obrany dovolí preplatiť expresne 100.000,- faktúru za nedodaný tovar. Milióny utekajú zo štátneho rozpočtu a nikto nevie kam. Nie je na zdravotníctvo, školstvo, dôchodky, ale na odmeny a všelijaké provízie sa peniaze nájdu vždy.

Nie je pravdou, že súčasné parlamentné strany nemajú protiváhu. Protiváha sa nájde vždy. Záležať bude len na ľuďoch, komu ešte uveria. Snažím sa dlhodobo upozorňovať na problémy a to som nebol dokonca ani v politike. S korupciou som sa stretol osobne a aj som proti nej bojoval až v Bruseli. Aj Brusel bol "mierne" a je skorumpovaný. Sú tam lobisti aj úplatní poslanci. Vôbec sa od Slovenského parlamentu nelíšia. Jednoducho nadišiel čas politických zmien nielen na Slovensku, ale v celej EÚ.

Gabriel Huraj

Gabriel Huraj

Bloger 
  • Počet článkov:  185
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Je množstvo vecí a udalostí, ktoré každodenne prežívam. O niektoré pocity a postrehy sa chcem podeliť ajs vami a spoznať váš názor. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu