reklama

Menšia cenzúra alebo O neprispôsobivej pravde nemožno písať?

V 89-tom som stál na námestí a radoval sa zo slobody slova. Teraz som vyfasoval menšiu facku. Nevravím, majú na to nárok, je to ich portál a stránka. Kde však ostala novinárska etika? Článok, ktorý som napísal, nikoho nijako neurážal.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Opísal som len jeden skutočný deň, ktorý som zažil. Nevedel som, že slovné spojenie „neprispôsobivý občan“ a jeho výčiny na verejnosti, je zakázaným. Keby som napísal Róm či cigán, možno by som to zobral ako kritiku. Sám mám však kamarátov Rómov či Cigánov. Na to druhé som jednoducho zvyknutý.

Písal som o neprispôsobivých občanoch!!! Pre mňa sú takýmito ľuďmi, ľudia všeobecne porušujúci morálne a právne zvyklosti spoločnosti. Určite k nim rátam alkoholizmus, agresivitu, zneužívanie systému atď... Nerobím žiaden rozdiel medzi rasou, etnikom či náboženstvom. Existujú slušní, čistí a ľudia dodržiavajúci spoločenský a morálny kódex slušnosti a snažím sa správať podobne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Že vraj iba kritizujem a nenavrhujem riešenia. Aké riešenia? Máme ich v republike málo? Školstvo, byty, štedrú sociálnu dotačnú politiku, ... Komu sa však nechce, s tým ani buldozér nepohne. Ak neuvidíme problém reálne, potom nastane kolaps spoločnosti. Jednoducho pre neprispôsobivých občanov je jednoduchšie zneužívať štedrý sociálny systém, ako študovať, pracovať a rozvíjať svoju osobnosť.

Majú šancu študovať. Iným komunitám sa ani nesníva o takýchto výhodách. V jednej relácii bola anketa, či si nemôžu upratať aspoň okolo svojich domov. Odpoveď: „ Kedz mi dace aspoň 500 eury ta pujdzem“. Kam sme sa to dostali? O výhodách v školách sa mi nechce ani písať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Teraz chcem uviesť príklad. Znovu v jednej relácii padlo, že lekár s tromi atestáciami má cca 620 € na mesiac. Kde je logika veci? Čo je toto za demokraciu? Viem, že lekári Vás mierne v poslednom čase naštvali, ale je to obeť systému. Avšak zodpovednosť a mnohoročné štúdium sa môže rovnať s uprataním si okolo vlastnej chatrče či domu postavenom na cudzom pozemku? Čo tie krajčírky, predavačky, dôchodcovia, ktorí si odpracovali svoju penziu a teraz živoria za 250 € na mesiac? To nie je diskriminácia???

Znovu tu máme systém masírovania médiami, ako nám je úžasne a všetko bude fajn? Ale vtedy bola v čele Komunistická strana a hlasovalo sa jednotne a bez názoru!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Principiálne mi radšej minulý blog nemali ani zverejniť a nie ho tam dva dni nechať a potom ho stiahnuť. Je to hanba mediálnej politiky. Kto chce, utvorí si vlastný názor. Ide o môj predchádzajúci článok.

Gabriel Huraj

Gabriel Huraj

Bloger 
  • Počet článkov:  185
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Je množstvo vecí a udalostí, ktoré každodenne prežívam. O niektoré pocity a postrehy sa chcem podeliť ajs vami a spoznať váš názor. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu