reklama

Gastrolístky: za a proti...pán Matovič?

Pozrel som si reláciu o gastrolístkoch - argumenty pána Matoviča a jeho odporcu. No musím priznať, že pán Matovič ma presvedčil. Ja ako živnostník tiež využívam „gastráče“, keď na nich mám! Väčšinou čakám, kým si ich budem môcť objednať vo väčšom balíku a vyhnúť sa vyšším poplatkom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (31)

Argumenty firiem predávajúcich gastrolístky v tomto prípade mierne zlyhávajú. Ak by som mal možnosť odpisovať si z daní paušál za stravu podľa odpracovaných dní, to by som absolútne uvítal. A to chodím do reštaurácie dosť často. Vôbec neplatím gastráčami, ešte som si na nich voľajako nezarobil. Kto ma pozná, vie, že nie som veľmi naklonený Matovičovi, ale takýto zákon sa mi zdá celkom rozumný. Prečo nepodporiť nejakú myšlienku, aj keď nie som z jeho politického tábora?

K tým argumentom, že vraj ľudia prestanú chodiť do reštaurácií, aso toľko: prečo by mali? Kto chce, ide do reštaurácie a kto nie, tak si kúpi rožok so syrom a šalátom a je to. Kto varí, vie veľmi dobre, že jedlo za 3,2 € nie je jednoduché uvariť v domácich podmienkach. Je to prakticky nemožné. Časovo i finančne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Viem, že každej firme ide o biznis, ale v tomto ohľade podporujem Matovičovu myšlienku ako SZČO. Pre mňa by to bola značná pomoc a nemusel by som čakať na štvrťročný, polročný či ročný balík lístkov.

Dobrá reštaurácia prežije aj bez gastráčov a zlá neprežije ani s nimi. Takže ak si pozriete niekedy reláciu „Áno, šéfe!“, možno vás prejde aj chuť do jedla J.

Gabriel Huraj

Gabriel Huraj

Bloger 
  • Počet článkov:  185
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Je množstvo vecí a udalostí, ktoré každodenne prežívam. O niektoré pocity a postrehy sa chcem podeliť ajs vami a spoznať váš názor. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu