Kartago tours a jeho komunikácia so zákazníkom

Autor: Gabriel Huraj | 6.8.2012 o 16:21 | Karma článku: 23,38 | Prečítané:  9305x

Hurá! Dovolenka sa kúpila. Rezort sme  vyberali dosť dlho. Mali sme zopár požiadaviek na umiestnenie hotela, vybavenie, dostupnosť k hromadnej doprave atď. Konečne sme dovolenku na Kréte vybrali.  Mesto Réthymno a hotel Golden Sand.

Tí, ktorí sa chystáte ešte len na dovolenku do tohto hotela, dajte si veľký pozor. Pri odbavení na letisku nás z CK Kartago nečakal nikto. To mi vôbec nevadí. Veď aj načo. Po prílete do Héraklionu nás čakalo nemilé prekvapenie. Náš hotel je obsadený a ako náhradu nám dali že vraj lepší hotel vzdialený od nášho pôvodného hotela „iba“ 120 km. No čože je to? Čo by kameňom dohodil. Asi pán riaditeľ, alebo kto to tam riadi, chodil na hodiny teórie relativity a pri tom časovom slede sa mu skrátili aj vzdialenosti.

Bez šance na akúkoľvek komunikáciu nás odviezli do úplne iného hotela, do diery, ktorá možno vyhovuje ľuďom bažiacim po diskotékach v mestečku Malia. Diera ako vyšitá. K autobusu iba cca kilometer. Namiesto tichého a pokojného menšieho hotelíka máme väčší rezort, hluk,  izbu rovno nad barom. To  som ešte žiadal tichú izbu. CK a jeho delegáti nás mali akurát tak v.... Nestalo sa to totiž iba nám. CK nemala ani len tú slušnosť, aby nás o zmene informovala. Základ, že sa peniaze kotúľajú. Delegát bol mierne mimo. Nevedel odpovedať na otázky kompenzácií, vlastne nevedel odpovedať temer na nič. Všetko vraj musí odkonzultovať. To, že CK o probléme vedela, niet pochýb. Jednoznačne si musí overiť, či sú dané hotely plné a informovať o každej zmene zákazníka. V súčasnej dobe informačných technológií sú výhovorky o nevedomosti úplne zbytočné.

Absolútna pecka bola, že ak chceme ísť do Réthymna, môžeme si zakúpiť fakultatívny výlet. To už bol vrchol drzosti, ponúkať výlet do destinácie, kde sme mali byť ubytovaní. Argumentovali tým, že vraj zmluvu neporušili a môžu nás dať do iného hotela. Podotýkam, ani by som až tak neprotestoval, keby to bolo v tej oblasti, kde sme mali pôvodný hotel s tými istými, respektíve lepšími podmienkami. Namiesto hotela 4+ sme dostali 4 vzdialený len slabých spomínaných 120 km v hlučnej oblasti bez prístupu k doprave v úplnej diere, kde naširoko naďaleko nie je nič.

Iste, spíšem reklamáciu a dám to právnikom, ale kto vráti, nie jednému človeku, nervy z mierne povedané dodrbanej dovolenky? Ak som chcel sedieť pri bazénoch na Slovensku je ich dosť nemusím sa trepať na Krétu. Rád spoznávam históriu a kultúru iného miesta. Preto tam aj idem. Stupidita a arogantnosť menovanej CK nemala jednoducho hraníc. Viem, že ak si zaplatím za 2 hviezdy,nemôžem od toho veľa čakať a ani nečakám, ale ak si zaplatím presné miesto podľa podmienok  uvedených v katalógu, tak ich aj chcem mať. Nečakám zázraky, ale aspoň trochu slušnosti.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Minúta po minúte: Fico na sneme opäť útočil aj na médiá

Vo funkcii podpredsedov skončia Dušan Čaplovič a Pavol Paška.

DOMOV

Odhalila kauzu predsedníctva. Odkiaľ prišla Zuzana Hlávková?

Gymnázium, ktoré navštevovala, jej plánuje vyjadriť verejnú podporu.

EKONOMIKA

RegioJet skracuje svoje vlaky do Košíc, na prevádzku má málo vozňov

Jazdiť bude len so siedmimi vozňami.


Už ste čítali?