reklama

Billa – obchod, kde dnes znamená až zajtra

Včerajší zážitok stál naozaj za to. Som človek, ktorý sa jednoducho ozve, ak sa mu zdá niečo v neporiadku. Včera som šiel na nákup do Billy - bolo asi tak 19:30 – pol hodinka pred koncom otváracej doby.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Čas tu bude zohrávať rolu, pretože v tomto obchode  v SNV umiestnenom v OC Madaras majú o čase asi relatívny pojem. Aj Eisteinovu teóriu relativity prekonali o zopár hodín.

Išlo o mierne povedané zavádzajúcu reklamu na ešte neexistujúcu ponuku. Ponúkali melón so zľavou  47 % , myslím. Veľký nápis na pútači Billa dnes ... Ponuka však platila až od nasledujúceho dňa. Tak som sa pri pokladni ozval. Najprv som bol šprták s odôvodnením, že to platí až nasledujúci deň a oni mi tvrdili, že takto to robia všetky obchody. Mal som pocit, že niet múdrejšieho ako pána strážnika.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Následne, keď som im jasne povedal a zdôvodnil, že to takto nemôžu robiť ešte v pracovnej dobe a vymieňať cenovky v pracovnej dobe, keď ešte akcia neplatí a že to určite nie je štandard ani v Európe. Prešiel som vyše 30 krajín a raz sa mi to stalo v Španielsku. Fľaša mala nižšiu cenu ako bola nablokovaná. Samozrejme som sa išiel sťažovať. Dokonca aj keď akcia neplatila, jednoducho reklamáciu uznali, pretože cena na fľaši bola taká. Ešte sa aj ospravedlnili a dali mi malý darček. Poďakovali za upozornenie a okamžite išli zmeniť cenovky.

U nás sa to obhajovalo tým, že majú veľa práce. Tak toto bol už pre mňa absolútny šok. Precenenia majú robiť ráno alebo po uzávierke, aby zbytočne nepodvádzali zákazníkov. Tak som im melón vodový vrátil a upozornil ich na to, že SOI by sa veľmi s týmto nebavila. Od strážnika som si ešte vypočul, že vraj neviem, čo je to potravinárstvo a že som určite nerobil v potravinárstve. Len na okraj mojej praxe v potravinárstve pre tohto pána – ukončená SPÚ Nitra odbor - potravinárske stroje a zariadenia. Desať rokov práce ako inšpektor kontroly kvality dovozu a vývozu pre obilniny, ovocie a zeleninu. To bolo za zlatých čias, keď sa ešte kontroloval hromadný dovoz tovaru a jeho kvality. Po vstupe do EÚ sa to zrušilo. Môžem spomenúť aj rok v Palme – TUMYS. Dúfam, že táto prax pánovi strážnikovi stačí, alebo dva roky práce s HACCP. Druhýkrát by som zákazníkov a ich práva až tak nepodceňoval.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak melón vodový ostal v predajni. Nemal by som asi naňho chuť. Čo som si však ešte všimol, bola akcia na jogurty. Cena 0,31 € - cenovka jasná a veľká, ale vedľa toho s malými písmenkami bolo napísané, že to platí pri odbere minimálne 3 kusov. Taká dôchodkyňa či niekto krátkozraký si to nemal ani šancu všimnúť. Mala byť uvedená riadna cena za kus a pod tým napísané, že  v prípade kúpy troch a viacerých kusov by stál výrobok toľko a toľko.

Gabriel Huraj

Gabriel Huraj

Bloger 
  • Počet článkov:  185
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Je množstvo vecí a udalostí, ktoré každodenne prežívam. O niektoré pocity a postrehy sa chcem podeliť ajs vami a spoznať váš názor. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu