Billa – obchod, kde dnes znamená až zajtra

Autor: Gabriel Huraj | 4.7.2012 o 9:45 | Karma článku: 16,62 | Prečítané:  1564x

Včerajší zážitok stál naozaj za to. Som človek, ktorý sa jednoducho ozve, ak sa mu zdá niečo v neporiadku. Včera som šiel na nákup do Billy - bolo asi tak 19:30 – pol hodinka pred koncom otváracej doby.

Čas tu bude zohrávať rolu, pretože v tomto obchode  v SNV umiestnenom v  OC Madaras  majú o čase asi relatívny pojem. Aj Eisteinovu teóriu relativity prekonali o zopár hodín.

Išlo o mierne povedané zavádzajúcu reklamu na ešte neexistujúcu ponuku. Ponúkali melón so zľavou  47 % , myslím. Veľký nápis na pútači Billa dnes ... Ponuka však platila až od nasledujúceho dňa. Tak som sa pri pokladni ozval. Najprv som bol šprták s odôvodnením, že to platí až nasledujúci deň a oni mi tvrdili, že takto to robia všetky obchody. Mal som pocit, že niet múdrejšieho ako pána strážnika.

Následne, keď som im jasne povedal a zdôvodnil, že to takto nemôžu robiť ešte v pracovnej dobe a vymieňať cenovky v pracovnej dobe, keď ešte akcia neplatí a že to určite nie je štandard ani v Európe. Prešiel som vyše 30 krajín a raz sa mi to stalo v Španielsku. Fľaša mala nižšiu cenu ako bola nablokovaná. Samozrejme som sa išiel sťažovať. Dokonca aj keď akcia neplatila, jednoducho reklamáciu uznali, pretože cena na fľaši bola taká. Ešte sa aj ospravedlnili a dali mi malý darček. Poďakovali za upozornenie a okamžite išli zmeniť cenovky.

U nás sa to obhajovalo tým, že majú veľa práce. Tak toto bol už pre mňa absolútny šok. Precenenia majú robiť ráno alebo po uzávierke, aby zbytočne nepodvádzali zákazníkov. Tak som im melón vodový vrátil a upozornil ich na to, že SOI by sa veľmi s týmto nebavila. Od strážnika som si ešte vypočul, že vraj neviem, čo je to potravinárstvo a že som určite nerobil v potravinárstve. Len na okraj mojej praxe v potravinárstve pre tohto pána – ukončená SPÚ Nitra odbor - potravinárske stroje a zariadenia. Desať rokov práce ako inšpektor kontroly kvality dovozu a vývozu pre obilniny, ovocie a zeleninu. To bolo za zlatých čias, keď sa ešte kontroloval hromadný dovoz tovaru a jeho kvality. Po vstupe do EÚ sa to zrušilo. Môžem spomenúť aj rok v Palme – TUMYS. Dúfam, že táto prax pánovi strážnikovi stačí, alebo dva roky práce s HACCP. Druhýkrát by som zákazníkov a ich práva až tak nepodceňoval.

Tak melón vodový ostal v predajni. Nemal by som asi naňho chuť. Čo som si však ešte všimol, bola akcia na jogurty. Cena 0,31 € - cenovka jasná a veľká, ale vedľa toho s malými písmenkami bolo napísané, že to platí pri odbere minimálne 3 kusov. Taká dôchodkyňa či niekto krátkozraký si to nemal ani šancu všimnúť. Mala byť uvedená riadna cena za kus a pod tým napísané, že  v prípade kúpy troch a viacerých kusov by stál výrobok toľko a toľko.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Minúta po minúte: Fico na sneme opäť útočil aj na médiá

Vo funkcii podpredsedov skončia Dušan Čaplovič a Pavol Paška.

DOMOV

Odhalila kauzu predsedníctva. Odkiaľ prišla Zuzana Hlávková?

Gymnázium, ktoré navštevovala, jej plánuje vyjadriť verejnú podporu.

EKONOMIKA

RegioJet skracuje svoje vlaky do Košíc, na prevádzku má málo vozňov

Jazdiť bude len so siedmimi vozňami.


Už ste čítali?