reklama

Vytáčajú ma, vytáčam

Sú také dni, keď si poviete, kde to vlastne žijem? Politici nás zamestnávajú pre nás bezvýznamnými kauzami. Tri mesiace sa nevraví takmer o ničom inom, len o voľbe generálneho prokurátora. To Slovensko naše ešte stále spí? Skutočne nemajú politici a médiá nič iné na práci? Zamyslel som sa nad tým, čo sa mi prihodilo za ostatných sedem dní.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Naši prehrali zápasy v hokeji a nepostúpili do štvrťfinále. Je to síce iba  šport,  len ma nesmierne vytočilo, že jediný človek, ktorý zobral na seba zodpovednosť,  bol Peter Bondra.  Akurát ten, ktorého si nesmierne vážim pre to, čo pre nás a Slovensko urobil. Práve on mal ostať a všetci ostaní mohli v pohode odstúpiť. Ani hráčom nič nevyčítam, jednoducho stalo sa, ale prečo práve Bondra? Ostaní funkcionári sú pravdepodobne bez chrbtovej kosti.

Ďalšia vec, ktorá ma vytočila, bolo zaplatenie šeku na pošte. Jeden z rómskych spoluobčanov  mi neustále stál za chrbtom v diskrétnej zóne, aj keď som už šiel platiť. Nemohol stáť v rade. On sa ponáhľal. Tak som sa ho opýtal, či sa ponáhľa do práce. Hneď mi začal hrubo nadávať do „všetkých možných“. Okamžite sa začal vyhrážať, aby som si dal pozor. Bolo to trošku komické, keďže bol polovica zo mňa, ale za mnou stálo ďalších minimálne 10 podobných spoluobčanov. A tak sa zväčša v čase  od 18. do 24. kalendárneho mesiaca vyhýbam všetkým hypermarketom, poštám, úradom atď.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A zase ma vytočili tri grácie. V pondelok som cestoval v autobuse z Prešova do Sabinova. Autobus nabitý. Tri adolescentné slečny mali so sebou batohy a v pohode si ich dali vedľa seba na sedadlo. Vôbec ich nemrzelo, že ľudia stoja. Ja som síce sedel, ale znovu som sa ozval, či ich to nemrzí, že tu ľudia stoja. Jedna sa začala vyhovárať, že ma ťažký batoh a že by ho nezodvihla. Spýtal som sa jej, ako si sním poradila pred nástupom do autobusu a ako si sním poradí pri výstupe. Dve ďalšie baby sa radšej pozerali von oknom. Pomyslel som si: chudinky hluché. Oj, ale neboli. Najhoršie na tom je, že ľudia boli apatickí. Nikto viac sa nepridal a iba odvrátili hlavy.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A čo ma vytáča permanentne? To sú určite mobily a prehrávače, ktoré majú decká pustené na maximum. Buď si hudbu pustia cez slúchadlá tak, že to počujú aj ostatní dookola, respektíve majú zapnutý hlasitý odposluch a kráčajú cestou- necestou s Rytmusom na plné gule. Opäť som sa nezdržal komentára.  Ešte to zatiaľ zaberá, ale za to môže skôr moja postava a výzor. Naozaj nie som povinný počúvať v hromadnom prostriedku 10 druhov hudby. Ale na to som už tiež rezignoval a ak v kupé nikto nesedí s prehrávačom, ani ja si ho nepustím, ale žiaľ, už som bol tiež donútený si tú mašinku zaobstarať.  

Asi nie som jediný, koho denno-denne vytáčajú naši politici. Opoziční, ale aj koaliční. Niekedy mi to pripadá ako telenovela. Čo nám Jožko Opozičník s Ferkom Koaličníkom znovu pripravia?  Asi sa stretnú na chodbe, prehodia čo to o scenári, dohodnú sa, aké firmy buď sprivatizujú alebo budú dotovať  za štátne a nám obyčajným zalepia oči nejakou bezvýznamnou kauzičkou. Naši protagonisti sa za svoje herecké výkony nabalia až do prasknutia. Potom si spravia za peniaze daňových poplatníkov večierok z nejakej tajnej štátnej rezervy a je „po kačinej svadbe“.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Ešte ma vytočila aj nejaká Hanychová (o ktorej som, mimochodom, nikdy predtým nepočul), ktorá neznáša Slovákov. A ona je kto? V živote som toto o žiadnom národe nepovedal! Takáto „celebrita“ by sa mala spamätať, čo povie médiám.

A tak som si sadol za hrnčiarsky kruh a začal som vytáčať. Džbány, vázy, poháre a iné úžitkové predmety.  Je to pre mňa relax a psychická príprava na ďalšie dni.

Gabriel Huraj

Gabriel Huraj

Bloger 
  • Počet článkov:  185
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Je množstvo vecí a udalostí, ktoré každodenne prežívam. O niektoré pocity a postrehy sa chcem podeliť ajs vami a spoznať váš názor. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu